A középiskolások interaktív könyvtárhasználati órák keretében ismerkednek a könyvtárral és a
szolgáltatásainkkal.
- Vedd elő a telefonod!
QR-kódok megkeresése a könyvtár egész területén, QR-kódos feladatlap kitöltése.
Célcsoport: 7-9 osztályosok
- QuizDay Kocsmakvíz
Helytörténeti és műveltségi vetélkedő. Internetes információkeresés, Corvina használat és helyszín megismerés.
Célcsoport: 9-12. osztályosok
- Krimi játék
Krimi játék az Arcanum Digitális Tudománytár felhasználásával. Szerepjáték valós, megtörtént bűnesetek alapján. Martfűi rém, Mágnás Elza gyilkosság, stb. Nyomozással vagy bírósági tárgyalással egybekötve.
Célcsoport: 10-12. osztályosok
- Harry Potter interaktív program
Fantázia világ megelevenítése látványos elemekkel, Harry Potter történeteivel kapcsolatos tudáspróba és könyvtárhasználati óra + kreatív videók készítése.
Célcsoport: 7-12. osztályosok
- Főiskolás leszek mintaprogram megvalósítása
Interaktív program a kutatásmódszertan megismertetésére. OKTV, pályamunkák, dolgozatok írásához, bibliográfia készítés. A középiskolások megismertetése a kutatásmódszertan eszközeivel.
Indítás: 2021. szeptember
Célcsoport: 11-12. osztályosok
- Pokémon-vadászat
16 helyszín 16 könyvtárhasználati kérdés, feladatlapkitöltése, helyszín lefényképezése. Könyvtár tereinek megismerése.
Célcsoport: 6-9. osztályosok és családi rendezvényen résztvevőknek
Kulturális, közművelődési, közösségi program
Kapcsolattartó: Cserfalvi Katalin cserfalvikata@vfmk.hu, 56/510-110/30. mellék